Zwroty
Do paczki prosimy załączyć poniższy formularz
FORMULARZ ZWROTU
Możliwe jest również bezpośrednie odesłanie towaru na adres
Ohyes.pl dopiskiem ZWROT
ul. Szarych Szeregów 5
40-750 Katowice
W widocznym miejscu prosimy dopisać numer zamówienia
- Kupujący odsyła towar na swój koszt.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do punktów odbioru (np. paczkomatów)
- Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania poniżej) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).
Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy pieniądze na konto
Pieniądze zostaną zwrócone na konto pod warunkiem otrzymania towarów nieużywanych, czystych, z oryginalnym opakowaniem. Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony niniejszy formularz.
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość oraz koszty zwrotu towaru uregulowane są ustawą o prawach konsumenta w rozdziale trzecim oraz czwartym.
Przepisy ustawy stanowią, że konsumentowi, który zawarł umowę na odległość przysługuje prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 14 dni. Sprzedawca ma obowiązek taki towar przyjąć oraz zwrócić koszty przesyłki poniesione wcześniej przez konsumenta, jeśli kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-kto-ponosi-koszty-zwrotu-oraz-wysylki-przesylki
UWAGA! Zignorowanie powyższych zasad może stać się podstawą do nieprzyjęcia zwrotu