Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
To sprawdzone ubrania, które podbiły serca tysięcy kobiet

Najczęściej zadawane pytania FAQ

 PYTANIA I ODPOWIEDZI (FAQ)

ZAMÓWIENIA :

1. Jaki jest status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (1-2 dni na terenie Polski). Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.

2. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 48h do 10 dni (w zależności od produktu) roboczych od momentu jego złożenia. Kurier ma 48h na dostawę przesyłki na terenie Polski.

3. Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/ em niezgodne zamówienie?

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu, który otrzymałaś i informację kto przygotował dla Ciebie przesyłkę na adres: sklep@ohyes.pl . Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 519-892-055, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/ rozmiar

4. Jak mogę skorzystać z darmowej wysyłki?

Informacje o promocjach bądź rabatach można znaleźć na stronie www.ohyes.pl oraz na naszym Facebooku i Instagramie.

5. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia anulowane są automatycznie przez nasz system lub na prośbę klienta. Brak płatności za zamówienie do 7 dni skutkuje automatyczną anulacją jeśli w koszyku została wybrana forma płatności Przelewy24, PayPo, Blik.

Prosimy o złożenie nowego zamówienia.

6. W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Jeśli Twoja paczka nie zostało jeszcze wysłana jest możliwość anulowania zamówienia. W celu anulowania zamówienia prosimy o przesłanie takiej informacji na adres e-mail sklep@ohyes.pl l podając numer zamówienia oraz dane Klienta, lub o telefon do Biura Obsługi Klienta (tel.: 519-892-055).

Wysłanie wiadomości poprzez Social Media nie gwarantuje anulowania zamówienia.

7. Jak mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel.: 519-892-055). Wysłanie wiadomości e-mail nie gwarantuje wprowadzenia zmiany przez nasz BOK.

8. Czy można sprecyzować godzinę dostarczenia zamówienia?

W przypadku kuriera DPD nie mamy możliwości ustalenia godzin dostawy.

Jeśli chciałabyś odebrać przesyłkę w określonym przez siebie czasie polecamy wybranie Paczkomatów.

9. Co zrobić jeśli otrzymam uszkodzoną paczkę?

Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz przesyłkę masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, iż chcesz przyjąć przesyłkę, ale koniecznie sprawdź ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy sklep@ohyes.pl - jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW :

1. Czy będzie dostępny jeszcze dany model?

Staramy się powtórzyć każdy model, który został wyprzedany. Najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji, gdy dany produkt nie jest dostępny, to zapisanie się na naszej stronie www.ohyes.pl na powiadomienie o produkcie. Otrzymasz wiadomość e-mail, jak tylko pojawi się on ponownie w sprzedaży.

Zapraszamy również do śledzenia postów na FB i IG.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY :

1. Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?

Za swoje zamówienie możesz zapłacić:

• Przelewy 24,

• Blik

• PayPo

• Google Pay

• Karta płatnicza

Mamy do wyboru 2 firmy kurierskie:

• Kurier DPD

• InPost (paczkomaty)

 

3. Co zrobić w przypadku zerwania płatności online?

W sytuacji, kiedy płatność online PayU lub Przelewy24 zostanie przerwana, zachęcamy do wykonania przelewu tradycyjnego na numer konta 

97 1020 2313 0000 3002 0174 9480 wraz z dopisanym nr. zamówienia 

4. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. I nie jest możliwy odbiór osobisty

5. Czy kurier może dostarczyć przesyłkę w sobotę?

Niestety nie, kurierzy doręczają przesyłki tylko i wyłącznie w dni robocze.

ODROCZONA PŁATNOŚĆ – PAY PO

1. Czy jest możliwość zakupu towaru z opcją odroczonej płatności?

Tak, w przypadku odroczonej płatności mamy możliwość wykorzystania PayPo.

2. Na czym polega płatność odroczona PayPo?

Płatność odroczona PayPo to metoda płatności, która pozwala na rozliczenie zakupów do 30 dni od chwili złożenia zamówienia. Firma PayPo pokrywa w imieniu Klienta koszty zakupu, zatem Klient rozlicza się w odroczonym z dostawcą usługi.

Jak to działa?

1. Zamawiasz produkt.

2. Przy wyborze formy płatności wybierasz PayPo.

3. Wprowadzasz swoje dane, potwierdzasz PESEL.

4. PayPo płaci za Ciebie rachunek.

5. Spłacasz swojej zamówienie w ciągu 30 dni, albo rozkładasz je na raty (oprocentowane). Po upływie 30 dni, kwota zamówienia jest automatycznie dzielona na cztery raty.

Kiedy dokonujesz zwrotu produktów zakupionych dzięki PayPo, środki są zwracane do firmy PayPo.

ROZMIARY

1. Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabelach, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania i mogą różnić się +/-5cm. W razie wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, doradzimy jaki rozmiar będzie prawidłowy

2. Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę.

Wypełnij formularz zwrotu i odeślij paczkę do nas.

ZWROTY

1. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt/ y w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, na adres:

OHYES.PL - reklamacja

ul. Szarych szeregów 5

4-750 Katowice,

tel.: 519-892-05

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś w wersji papierowej wraz z zamówieniem. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę.

2. Czy mogę zwrócić produkty przecenione?

Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.ohyes.pl.. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki.

3. W jaki sposób mogę odesłać paczkę ze zwrotem?

Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny, może to być Poczta Polska lub firma kurierska.

Zalecamy wysyłanie przesyłek rejestrowanych. Pamiętaj o opłaceniu paczki, nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.

4. Jak sprawdzić czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Nie informujemy, o zwrocie który do nas dotarł. Zachęcamy do kontaktu sklep@ohyes.pl

5. Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności.

6. Kto pokrywa koszty zwrotu?

Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.

7. Czy mogę zwrócić jedną rzecz jeśli zakupiłem ich kilka?

Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań.

8. Czy zwracany produkt musi być w oryginalnym opakowaniu?

Nie, zwrot nie musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu (wyjątek stanowi obuwie którego integralną częścią jest karton). Należy zapakować go w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli dokonujesz zwrotu np. obuwia, nie oklejaj kartonu i nie pisz po nim. Zniszczony karton spowoduje częściową utratę wartości produktu.

REKLAMACJE

1. Kiedy mogę zareklamować produkt?

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.

2. Jak mogę złożyć reklamację?

Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:

OHYES.PL - reklamacja

ul. Szarych szeregów 5

4-750 Katowice,

tel.: 519-892-05

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.

3. W jakim terminie mogę dokonać reklamacji?

Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu.

4. Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Cię telefonicznie, bądź mailowo nasz pracownik.

do góry
Instagram
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl