Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Zwroty i reklamacje

Zasady dotyczące zwrotów:
Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" Konsument ma prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.


Przesyłkę ze zwracanym towarem należy odesłać na adres OHYES ul. Szarych Szeregów 5, 40-750 Katowice z dopiskiem ZWROT.

Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania poniżej) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.


Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na podany przez klienta w formularzu zwrotu/reklamacji nr konta.


Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” , paczkomatu oraz z POCZTY POLSKIEJ (niestety z powodu licznych problemów z dostarczaniem paczek rezygnujemy z odbioru przesyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej)

 

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość oraz koszty zwrotu towaru uregulowane są ustawą o prawach konsumenta w rozdziale trzecim oraz czwartym.

Przepisy ustawy stanowią, że konsumentowi, który zawarł umowę na odległość przysługuje prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 14 dni. Sprzedawca ma obowiązek taki towar przyjąć oraz zwrócić koszty przesyłki poniesione wcześniej przez konsumenta, jeśli kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-kto-ponosi-koszty-zwrotu-oraz-wysylki-przesylki


Wartość produktów noszących ślady użytkowania, np. pozostałości make-upu, zostanie pomniejszona o 40zł. Kwota ta zawiera koszty czyszczenia oraz naprawy produktów.

Paczki zwrot przychodzące po upływie 14dni, są odsyłane w ciągu 7 dni na koszt zamawiającego i na adres który widnieje przy zamówieniu. 


UWAGA! Zignorowanie powyższych zasad może stać się podstawą do nieprzyjęcia zwrotu.
Formularz zwrotu towaru można pobrać klikając na: Formularz zwrotu towaru.

Zasady dotyczące reklamacji:
Przesyłki z reklamowanym towarem prosimy wysyłać na adres OHYES ul. Szarych Szeregów 5, 40-750 Katowice z dopiskiem REKLAMACJA.

Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania poniżej) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).

Formularz reklamacyjny towaru można pobrać klikając na: Formularz reklamacyjny.


W formularzu reklamacyjnym prosimy o krótki opis wady produktu.
Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.
Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.


Po przyjęciu reklamacji, uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na produkt pełnowartościowy. W sytuacji, gdy reklamowany towar nie wchodzi już w skład oferty sklepu odzieżowego online Ohyes.pl zwrócimy wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji lub zaproponujemy wymianę na inny produkt o tej samej wartości co reklamowany, znajdujący się w aktualnej ofercie.

 

do góry
Instagram
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl