Formy płatności
W sklepie internetowym "Ohyes.pl" wszyscy klienci mają do wyboru 2 rodzaje płatności:
1.
Płatność przelewem na konto bankowe
Po poprawnie zakończonym procesie składania zamówienia klient otrzymuje na maila podsumowanie zamówienia wraz wszystkimi niezbędnymi do wykonania przelewu danymi. Gdy należność zostanie zaksięgowana na naszym koncie przystąpimy do przygotowywania zamówionego towaru do wysyłki, następnie paczka zostanie nadawana, a klient zostanie poinformowany o tym fakcie mailem.
Dane potrzebne do wykonania przelewu:
PKO BP
19 1020 2313 0000 3602 1133 3996
Jolmar Patrycja Kałużny
Ul. Szarych Szeregów 5
40-750 Katowice
Prosimy pamiętać, aby w tytule przelewu wpisać nr swojego zamówienia ułatwi nam to jego indentyfikację i przyspieszy proces wysyłki. Jeśli zależy Państwu na czasie prosimy o wysłanie e-mailem w pliku PDF potwierdzenia wykonania przelewu na nasze konto (taki plik można wygenerować na stronie Państwa banku po dokonaniu przelewu) oraz o kontakt telefoniczny z naszym konsultantem, aby mieli Państwo gwarancję, że zamówienie od razu trafi do działu wysyłek.
2.
Płatność szybkim przelewem lub kartą kredytową (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.)
Po zakończeniu procesu składani przez klienta zamówienia pojawi się link przekierowujący do systemu płatności kartą, należy na niego kliknąć, system przeprowadzi Państwa przez proces dokonania przelewu, a wpłacona kwota w kilka minut zostanie zaksięgowana na naszym koncie.
Po wysłaniu towaru klient otrzymuje od nas e-mail oraz sms, w których zawarta jest informacja o nr nadania jego paczki, co jest pomocne w procesie kontrolowania przesyłki.
W przypadku problemu z dokonaniem płatności lub przesyłką prosimy od kontakt mailowy lub telefoniczny:
sklep@ohyes.pl (od poniedziałku do piątku w godz. 8-16)
+48 519 892 055 (od poniedziałku do piątku w godz. 8-16)