Promocje
Bluzka ALEX czerwona
Bluzka ALEX czerwona
99,00 zł 69,00 zł
Produkt dnia
Garnitur MARINA, czarny
Garnitur MARINA, czarny
299,00 zł
Sukienka Kubanka z fuksją S/M
Sukienka Kubanka z fuksją S/M
159,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zasady dotyczące zwrotów:
Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" Konsument ma prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Przesyłkę ze zwracanym towarem należy odesłać na adres OHYES ul. Szarych Szeregów 5, 40-750 Katowice z dopiskiem ZWROT, do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania poniżej) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.
Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na podany przez klienta w formularzu zwrotu/reklamacji nr konta.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Wartość produktów noszących ślady użytkowania, np. pozostałości make-upu, zostanie pomniejszona o 23zł. Kwota ta zawiera koszty czyszczenia oraz naprawy produktów.
UWAGA! Zignorowanie powyższych zasad może stać się podstawą do nieprzyjęcia zwrotu.
Formularz zwrotu towaru można pobrać klikając na: Formularz zwrotu towaru.

Zasady dotyczące reklamacji:
Przesyłki z reklamowanym towarem prosimy wysyłać na adres OHYES ul. Szarych Szeregów 5, 40-750 Katowice z dopiskiem REKLAMACJA, do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania poniżej) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).
W formularzu reklamacyjnym prosimy o krótki opis wady produktu.
Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.
Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.
Po przyjęciu reklamacji, uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na produkt pełnowartościowy. W sytuacji, gdy reklamowany towar nie wchodzi już w skład oferty sklepu odzieżowego online Ohyes.pl zwrócimy wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji lub zaproponujemy wymianę na inny produkt o tej samej wartości co reklamowany, znajdujący się w aktualnej ofercie.
Zasady dotyczące wymiany towaru:
Klienci mają możliwość dokonania wymiany towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
Przesyłki z towarem do wymiany prosimy wysyłać na adres OHYES ul. Szarych Szeregów 5, 40-750 Katowice z dopiskiem WYMIANA, do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz wymiany (do pobrania poniżej) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).
Towar odesłany do wymiany nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać komplet metek.
UWAGA! Koszt ponownej wysyłki wymienianego towaru (tj.13zł lub 16zł) ponosi klient. Należną kwotę prosimy dołączyć do przesyłki z odsyłanym towarem lub przelać na nasze konto bankowe.
W przypadku, gdy potrzebny klientowi produkt na wymianę nie będzie wchodził w skład oferty sklepu internetowego Ohyes.pl i w związku z tym wymiana nie będzie możliwa zaproponujemy zwrot należności lub wymianę towaru na inny.
Jeśli klient zdecyduje się na wymianę produktu na inny (droższy od poprzednio zamawianego) poinformujemy o konieczności dopłaty e-mailem, w przypadku wybrania tańszego towaru nadpłata zostanie rozliczona w ciągu 5 dni od daty zakończenia postępowania wymiany.
W sytuacji, gdy klient otrzyma towar wynikający z błędnej realizacji zamówienia przez Ohyes.pl i w związku z tym będzie zmuszony dokonać wymiany, poniesione koszty wysyłek pokrywa sprzedający.

do góry
Instagram
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl