Promocje
Sukienka damska Sandra maxi fuksja
Sukienka damska Sandra maxi fuksja
219,00 zł 109,50 zł
Kombinezon damski  połyskujący czarny
Kombinezon damski połyskujący czarny
199,00 zł 99,00 zł
Buty damski szpilki zamszowe czarne z kokardą
Buty damski szpilki zamszowe czarne z kokardą
159,00 zł 79,50 zł
Torebka damska Molly popielata
Torebka damska Molly popielata
179,00 zł 89,50 zł
szt.
Torebka damska Fashion czarna skóra naturalna
Torebka damska Fashion czarna skóra naturalna
299,00 zł 149,50 zł
szt.
Sukienka damska Sandra maxi pudrowy róż
Sukienka damska Sandra maxi pudrowy róż
219,00 zł 109,50 zł
Sukienka damska Sandra maxi beżowa
Sukienka damska Sandra maxi beżowa
219,00 zł 109,50 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Zwroty i reklamacje

Zasady dotyczące zwrotów:
Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" Konsument ma prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Przesyłkę ze zwracanym towarem należy odesłać na adres OHYES ul. Szarych Szeregów 5, 40-750 Katowice z dopiskiem ZWROT, do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania poniżej) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.
Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na podany przez klienta w formularzu zwrotu/reklamacji nr konta.
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Wartość produktów noszących ślady użytkowania, np. pozostałości make-upu, zostanie pomniejszona o 23zł. Kwota ta zawiera koszty czyszczenia oraz naprawy produktów.
UWAGA! Zignorowanie powyższych zasad może stać się podstawą do nieprzyjęcia zwrotu.
Formularz zwrotu towaru można pobrać klikając na: Formularz zwrotu towaru.

Zasady dotyczące reklamacji:
Przesyłki z reklamowanym towarem prosimy wysyłać na adres OHYES ul. Szarych Szeregów 5, 40-750 Katowice z dopiskiem REKLAMACJA, do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania poniżej) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).
W formularzu reklamacyjnym prosimy o krótki opis wady produktu.
Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.
Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.
Po przyjęciu reklamacji, uszkodzony produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na produkt pełnowartościowy. W sytuacji, gdy reklamowany towar nie wchodzi już w skład oferty sklepu odzieżowego online Ohyes.pl zwrócimy wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji lub zaproponujemy wymianę na inny produkt o tej samej wartości co reklamowany, znajdujący się w aktualnej ofercie.

 

do góry
Instagram
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl